تلگرام بازار ورزش

اقدام پرسپولیس و استقلال برای وصول حق پخش

در حالی که در فاصله ۴۰ روز مانده به ضرب‌الاجل AFC به باشگاه‌های ایرانی مبنی بر تسویه بدهی‌های مالی هیچ خبر خوبی از پرسپولیس و استقلال به گوش نمی‌رسد، دو باشگاه در اقدامی مشترک حق پخش تلویزیونی‌شان را از سازمان لیگ طلب کردند.

بازار ورزش: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در یک روز و طی نامه‌ای خواستار دریافت حقوق پخش تلویزیونی مسابقات خود از صدا و سیما شدند.

 

این اتفاق در حالی افتاد که بدهی‌های سنگین دو باشگاه این دو تیم را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۸ قرارداده است.

 

در این ۲ نامه حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ مورد خطاب قرار گرفته‌اند و در متن نامه که در عکس زیر مشخص است مستقیما به هشدار AFC و بدهی‌های سنگین باشگاه اشاره شده است.

 

 

مشخص نیست که مطالبات دو باشگاه به میزان می‌رسد و چقدر می‌تواند در بدهی‌های بالای ۱۰۰ میلیاردی استقلال و ۲۰۰ میلیاردی پرسپولیس تاثیر داشته باشد.

 

با این حال مصطفی آجورلو، مدیرعامل تراکتورسازی هم بیکار ننشست و بعد از انتشار تصاویر نامه پرسپولیس و استقلال به سازمان لیگ، نامه‌ای هم با امضای او و با

مضمونی مشابه خطاب به بهاروند ارسال شد.

 

 

 

پرسپولیس و استقلال فارغ از بدهی‌های سنگین مالیاتی، با شکایت‌های مالی بازیکنان ایرانی و خارجی خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

شکایت‌هایی که سندی خواهد بود بر بدهی‌های باشگاه و محکم‌ترین دلایل برای کنفدراسیون فوتبال آسیا که از ورود این دو تیم به لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کند.

 

با این حال روزنامه ایران ورزشی از قول ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه خبر داده «با زحمت فراوان» پول طلب مانوئل ژوزه، مربی سابق پرسپولیس فراهم شده و فقط مانده واریز آن که چون «مبلغ بسیار زیاد است به راحتی امکان واریز آن وجود ندارد.

 

ترکاشوند گفته با واریز این پول حساب پرسولیس به صفر می‌رسد و این تیم حتی در سفر به دبی برای رویارویی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مشکل دارد.

 

بازی دو تیم پرسپولیس و الهلال در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود و میزبانی پرسپولیس در دبی و میزبانی حریف عربستانی در ابوظبی، ۲ شهر بزرگ امارات برگزار خواهد شد.



BAZAR VARZESH