تلگرام بازار ورزش

کافه رئال مادرید در میامی؛ آماده پذیرایی

برند رئال مادرید آنقدر ارزش دارد که سرمایه‌گذاران با استفاده از آن اقدام به راه‌اندازی یک کافه رستوران لوکس در میامی کرده‌اند. قرار است این کافه رستوران به صورت زنجیره‌ای در سایر شهرهای امریکا و حتی مکزیک نیز دایر شود

 

بازار ورزش: رئال مادرید که به گزارش فوربس سرشناس‌ترین برند فوتبال در جهان است یک کافه رستوران مجلل در میامی، یکی از توریستی‌ترین شهرهای امریکا باز خواهد کرد.

 

شرکت امریکایی AFG طی قراردادی با رئال مادرید به عنوان شریک این رستوران را با نام رئال مادرید در اوایل سال ۲۰۱۸ افتتاح خواهد کرد. یک گروه سرمایه‌گذاری اسپانیایی که برای تیم‌ها کافه، رستوران و موزه راه‌اندازی می‌کند هم قرار است چند رستوران دیگر با نام رئال مادرید در امریکا و مکزیک راه‌اندازی کند.

 

به نظر خوان گرواس، رییس گروه AFG، میامی به خاطر حضور مردمی از سراسر جهان به عنوان اولین مکان انتخاب شد:»در حالی که ما شهرهای بسیار زیادی را انتخاب کرده بودیم، در نهایت داون‌تاون میامی را برگزیدیم«.

 

بخشی از این رستوران به فروشگاه رئال مادرید تبدیل خواهد شد و هم موزه این باشگاه در آن جا خواهد گرفت. این رستوران تا ساعت ۳ صبح باز خواهد بود و بخش کافه آن هم به لانژ VIP و سالن‌های خصوصی برای گروه‌ها مجهز می‌شود.



BAZAR VARZESH