تلگرام بازار ورزش

Berlin, Sportpark, GER, 1.FBL, Hertha BSC, Saison 2019/2020, Training, Foto:Salomon Kalou, Mittelfeld *** Berlin, Sportpark, GER, 1 FBL, Hertha BSC, season 2019 2020, training, photo Salomon Kalou, midfield

کالو بعد جنجال تست کرونا از هرتا اخراج شد

باشگاه هرتا برلین سالومون کالو را به دلیل جنجالی که او در حین گرفتن آزمایش کرونا به وجود آورد، اخراج کرد. کالو که به صورت لایو در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک تمرینات تیم و داخل رختکن را پخش می‌کرد، با همه دست داد، فاصله را با هم‌تیمی‌هایش رعایت نکرد و حتی با موبایل وارد اتاقی شد که از جردن توروناریگا هم‌تیمی‌اش در هرتا تست کرونا می‌گرفتند. آن هم با یک ماسک معمولی و بدون لباس‌ و ماسک مخصوص محافظ. 

 

فیلم زنده کالو جنجال زیادی در رسانه‌های آلمان ایجاد کرد. برخی از رسانه‌ها نوشتند که از آنجا که این نشان می‌دهد آزمایش‌ها ممکن است در باشگاه‌ها سرسری گرفته شوند، این حادثه ازسرگیری مسابقات بوندس‌لیگا را با ابهام زیادی روبرو خواهد کرد. باشگاه هرتا برلین در بیانیه‌ای اعلام کرد که آزمایش‌ها با رعایت کامل پروتکل بهداشتی انجام می‌شوند و این مورد صرفاً رفتار اشتباه یک بازیکن بوده است. 

 

 

بازیکن سابق چلسی و تیم ملی ساحل عاج هرتا بعد از این اتفاق ابراز تاسف کرد که ممکن است با این کارش این تصور را ایجاد کرده باشد که کرونا را جدی نمی‌گیرد: «من واقعاً در آن لحظه فکر نکردم و فقط خوشحال بودم که نتیجه آزمایش همه‌مان منفی است.»



BAZAR VARZESH