تلگرام بازار ورزش

دعوای حقوقی نیوبالانس و لیورپول

بازار ورزش: باشگاه فوتبال لیورپول بر اساس گزارش‌ها با کمپانی نایکی برای تامین لباس‌های این تیم از سال آینده به توافق رسیده است. اما نیوبالانس، اسپانسر تامین‌کننده پوشاک لیورپول به نحوه برخورد لیورپول اعتراض دارد و از قرار معلوم علیه باشگاه اقدام حقوقی کرده است.

 

از قرار معلوم لیورپول قرار است اعلام کند که از فصل آینده با لباس نایکی به میدان رود. طی یک قرارداد اسپانسرینگ که  سالی ۸۷ میلیون دلار عاید باشگاه می‌کند. ۳۰ میلیون دلار بیشتر از قرارداد کنونی با نیوبالانس.

 

آن طور که سایت اتلتیک گزارش می‌دهد حالا نیوبالانس با استناد به بند به اصطلاح «حق اولین پاسخ رد» این حق را داشته که در صورت وجود پیشنهادی بهتر از سوی باشگاه مطلع شود و این فرصت را داشته باشد که پیشنهاد خود را بهبود دهد. اما باشگاه چنین نکرده. هر چند باشگاه چنین چیزی را قبول ندارد و در نتیجه کار به دادگاه کشیده شده است. لیورپول به نیوبالانس اطلاع داده پیشنهاد ارتقایافته آن‌ها هنوز به ارزش پیشنهاد نایکی نرسیده است.

 

به گزارش اتلتیک، یک سخنگوی باشگاه لیورپول در این باره گفت: « می‌توانیم تایید کنیم که نیوبالانس یک دعوای قانونی علیه باشگاه لیورپول را آغاز کرده است. در حین این فرایند قانونی، توضیح بیشتری نمی‌توانیم بدهیم.»

 

کمپانی آمریکایی نیوبالانس نیز که از سال ۲۰۱۱ اسپانسر لیورپول است در یک اطلاعیه اعلام کرده است که تمایل دارد به همکاری با لیورپول ادامه دهد و به همین خاطر مبلغ قرارداد فعلی را را به میزان پیشنهاد نایکی رسانده‌ است و برای همین علیه باشگاه اقدام حقوقی کرده است.



BAZAR VARZESH