تلگرام بازار ورزش

ROME, ITALY - AUGUST 27: Justin Kluivert of AS Roma during the Italian Serie A match between AS Roma v Atalanta Bergamo at the Stadio Olimpico Rome on August 27, 2018 in Rome Italy (Photo by Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images)

اسپانسر روی آستین در ایتالیا آزاد شد

بازار ورزش: با توجه به ممنوعیت اسپانسرینگ بنگاه‌های شرط‌بندی در ایتالیا از ژانویه سال آینده، فدراسیون فوتبال این کشور به منظور ایجاد منابع جدید درآمدزایی برای باشگاه‌ها سرانجام اسپانسرینگ روی آستین را برای اولین بار مجاز اعلام کرد.

 

باشگاه‌های ایتالیایی از مدت‌ها پیش از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده‌ بودند تا این محدودیت را لغو کند. باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان و بوندس‌لیگای آلمان برای دومین سال است که در این فصل از این منبع درآمدی جدید بهره‌ می‌برند.

 

فدراسیون فوتبال ایتالیا تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است، اما بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا اسپانسرشیپ روی آستین پیش از پایان فصل جاری رخ خواهد داد. در لیگ برتر انگلستان درآمد باشگاه‌ها از محل اسپانسرینگ آستین رشد سریعی داشته است. آرسنال و چلسی هر کدام در این فصل ۱۰ میلیون پوند از این محل درآمد داشته‌اند. درآمد منچستر یونایتد حتی دو برابر این میزان بوده است.

 

باشگاه‌های ایتالیایی پیش از این، این اجازه را پیدا کرده بودند تا برای پشت پیراهن خود نیزاسپانسر بگیرند. البته فدراسیون فوتبال برای شلوغ نشدن روی پیراهن ضوابطی را تعیین کرده و در مقررات جدید اعلام کرده که مجموع مساحت سه تبلیغ جلو و پشت پیراهن و روی آستین چپ نباید بیشتر از ۶۵۰ سانتی‌متر مربع باشد.

 

 



BAZAR VARZESH