تلگرام بازار ورزش

قرارداد همکاری ایرانسل و تراکتورسازی امضا شد

بازار ورزش: شرکت اپراتور تلفن همراه ایرانسل و باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد همکاری امضا کردند.بنابر اعلام ایرانسل، قرارداد همکاری با تراکتورسازی تبریز برای سه فصل امضا شده است.

 

این قرارداد پیرو تفاهم‌نامه همکاری امضا شده در شهریورماه سال جاری به نتیجه رسیده که طی آن حمایت هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به واسطه سامانه طرفداری ۳۰۳۰ به این باشگاه ارائه خواهد شد.

 

در تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و تراکتورسازی آمده بود «این همکاری با هدف ایجاد توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز شکل گرفته و امید می‌رود که نقطه آغازینی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه طرفین در جهت ارائه خدمات بیشتر به هواداران میلیونی این باشگاه و رضایتمندی آن‌ها باشد.»

 

طی قرارداد حاضر، علاوه بر حمایت‌های مالی از باشگاه‌ توسط ایرانسل، طرفین در جهت همکاری‌های مشترک در حوزه استفاده از نام تجاری یکدیگر در حوزه خدمات ارزش افزوده، توسعه کانال‌های تلویزیونی ویژه باشگاه بر بستر لنز ایرانسل و استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیکی ایرانسل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور، برای توسعه عرضه اقلام الکترونیکی و فیزیکی باشگاه، ایجاد مشارکت‌های مردمی و توسعه‌ آکادمی‌های فوتبال با هدف استعدادیابی و ایجاد همکاری‌های بین‌المللی مشترک فعالیت می‌کنند.

 

بر اساس برخی گزارش‌ها ارزش قرارداد ایرانسل با تراکتورسازی حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

 

ایرانسل علاوه بر تراکتورسازی، اسپانسر پرسپولیس و استقلال نیز هست. این شرکت چندی پیش با لالیگای اسپانیا نیز قرارداد همکاری بسته بود.



BAZAR VARZESH