تلگرام بازار ورزش

درد مشترک میلان و باشگاه‌های ایرانی

مدارک باشگاه میلان در مورد رعایت کردن قانون فیرپلی مالی را نپذیرفته و برای این باشگاه پرونده انضباطی تشکیل داده است.

 

بازار ورزش: درخواست آث میلان برای تجدید نظر یوفا درباره جریمه رعایت نکردن فیرپلی مالی رد شد.

 

یوفا میلان را به خاطر شفاف نکردن وضعیت مالی‌اش جریمه کرده بود. منظور از شفاف کردن یعنی یا پرداخت بدهی‌های یا این که از طلبکار مهلت پرداخت مستند و مکتوب در اختیار داشته باشند.

 

حساب‌های مالی باشگاه زیر میکروسکوپ بازرسان یوفا خواهد رفت و جرایم نقدی سنگین، یک دوره محرومیت از خرید بازیکن و احتمالا حتی محرومیت از حضور در لیگ اروپا در انتظار یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال در سراسر دنیا خواهد بود.

 

مشکل میلان دقیقا مانند مشکلی است که باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی دارند و ممکن است به خاطر بدهی‌های فراوان و نبود مدارک لازم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

 

هزینه این باشگاه در بازار نقل و انتقالات توجه یوفا را جلب کرد و خواستار توضیح در این مورد شد. باشگاه میلان قصد داشت این موضوع را بدون تشکیل پرونده به سرانجام برساند اما یوفا این موضوع را رد کرد.

 

اکنون قرار است کمیته انضباطی یوفا شرایط مالی میلان را به دقت بررسی کند و جلسه رسیدگی به این پرونده در ماه ژوئن خواهد بود.

 

در صورتی که تخلف میلان اثبات شود، ممکن است این باشگاه از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شده و با جریمه ای سنگین مواجه شود و حتی از حضور در لیگ اروپا محروم شوند.

 

در صورتی که میلان از لیگ اروپا کنار گذاشته شود، تیم آتالانتا جایگزین آنها خواهد شد و فیورنتینا به دور مقدماتی خواهد رفت.



BAZAR VARZESH