تلگرام بازار ورزش

مشکی‌پوشان قید بازی در ورزشگاه امام رضا را زد

بازار ورزش: مالک باشگاه مشکی‌پوشان می‌گوید از پس پرداخت رقم بالای اجاره ورزشگاه امام رضا که آستان قدس مطالبه می‌کند، برنمی‌آید و دیگر نمی‌تواند در این استادیوم بازی کند.

 

به گزارش ایسنا، بر خلاف صحبت‌های مطرح‌شده در روزهای اخیر و اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر برگزاری دیدار سپیدرود رشت و مشکی‌پوشان در ورزشگاه امام رضا، باز هم خبری از برگزاری دیدار تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا  نیست.

 

با وجود موافقت صورت‌گرفته توسط شورای تامین در خصوص برگزاری دیدار خانگی مشکی‌پوشان در استادیوم جدید امام رضا  گویا این بار عدم توافق مالی میان این باشگاه و موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی سبب شده دیدار به ورزشگاه ثامن منتقل شود. تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برای اجاره این ورزشگاه برای بازی مشکی‌پوشان و سپیدرود رقم ۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفته‌ بود که البته بنا بر اعلام مالک باشگاه مشکی‌پوشان، پرداخت چنین ارقامی از توان این باشگاه خارج است.

 

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انتقال دیدار مشکی‌پوشان و سپیدرود به ورزشگاه ثامن اظهار کرد: «ما بخش خصوصی هستیم و توان مالی زیادی نداریم. از هواداران مشکی‌پوشان عذر می‌خواهیم که نمی‌توانیم ورزشگاه درون شهر را برای رفاه حال آنان در اختیار بگیریم.» او در ادامه توضیح داد: «یک بار برای همیشه قید ورزشگاه امام رضا  را زدیم. ارقامی که برای استفاده از این ورزشگاه باید پرداخت کنیم بالاتر از توان ما است، البته به تربیت بدنی آستان قدس هم حق می‌دهم. اگر شهرداری و استانداری می‌توانند در این رابطه به ما کمک کنند چه بهتر وگرنه بازی‌های ما تا پایان فصل در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.»

 

عباسی با اشاره به این که تیم‌های مشهدی با زمین چمن ورزشگاه امام رضا  آشنایی ندارند، تصریح کرد: «ما یک بار و پدیده دو بار در این ورزشگاه به میدان رفتیم و نتیجه نگرفتیم. حتی یک جلسه تمرینی هم نمی‌توانستیم در این زمین چمن برگزار کنیم تا بازیکنان با چمن آشنا شوند، نتیجه هم این می‌شد که تیم‌های مشهدی در این زمین نتایج خوبی کسب نکردند.»

 

 



BAZAR VARZESH