تلگرام بازار ورزش

Paris (France), 05/08/2017.- Brazilian striker Neymar Jr during his official presentation to the public as PSG player prior to the French Ligue 1 soccer match between Paris Saint-Germain (PSG) and Amiens SC at the Parc des Princes stadium in Paris, France, 05 August 2017. (Brasil, Francia) EFE/EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON

شکایت ۹ میلیون یورویی بارسا از نیمار

بارسلونا نزدیک به ۲ هفته است از نیمار شکایت کرده تا ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو بگیرد. اما آیا در این دعوای عجیب برنده می‌شود؟

بازار ورزش: بارسلونا چندی پس از دریافت ۲۲۲ میلیون یورو از پاری سن‌ژرمن بابت آزادی نیمار، از ستاره برزیلی سابق خود به خاطر پس ندادن ۸.۵ میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد به دادگاه اسپانیا شکایت کرده است.

 

بارسا می‌گوید ۹ ماه پیش و سر تمدید قرارداد ۵ ساله با نیمار ۸.۵ میلیون یورو به او پاداش داده و حالا که او تا آخر قراردادش در تیم نمانده باید نه تنها آن را پس بدهد بلکه ۱۰ درصد هم بابت تاخیر در پرداخت باید جریمه بپردازد.

 

در بیانیه بارسلونا حتی پای پاری سن‌ژرمن هم وسط کشیده شده است: ما حتی از پاری سن‌ژرمن خواسته‌ایم اگر بازیکن نمی‌تواند این کار را بکند مسئولیت آن را بپذیرد.

 

از طرف دیگر بارسا ۲۶ میلیون یورو بابت وفاداری نیمار به باشگاه را به او نداده است.

 

بی‌بی‌سی اما گزارش داده بارسا قاعدتا نباید برنده این دعوا شود. چون بارسا پول آزادی او را دریافت کرده و بابت آن رضایت به خروج آن داده و عملا نیمار قراردادش را کامل کرده است.

 

به گزارش بی‌بی‌سی بارسا سابقه زیادی در طرح دعوای بی‌مورد داشته و حتی از خوان لاپورتا، رئیس سابق خود هم شکایت کرده بود و شکست خورده بود.



BAZAR VARZESH