تلگرام بازار ورزش

فولکس‌واگن شریک تجاری یوفا شد

 

در حالی که فولکس‌واگن چندی پیش جای مرسدس بنز را در فدراسیون فوتبال آلمان برای حمایت از تیم ملی آلمان گرفت، حالا با کنار زدن هیوندای از کره، شریک تجاری رسمی یوفا در همه مسابقات اروپایی تا سال ۲۰۲۲ شد.

 

بازار ورزش: کمپانی فولکس‌واگن از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ به عنوان شریک تجاری یوفا از اتحادیه فوتبال اروپا حمایت خواهد کرد. این شرکت خودروسازی آلمانی یکی از حامیان یورو ۲۰۲۰ – جام ملت‌های اروپا – هم خواهد بود.

 

این در حالی است که تا کنون هیوندای، شرکت خودروساز کره‌ای شریک تجاری یوفا بود.

 

دکتر هربرت دایس، مدیرعامل فولکس‌واگن که قرار است از سال ۲۰۱۸ به جای مرسدس بنز حامی تیم ملی فوتبال آلمان نیز باشد با ابراز خرسندی از عقد این قرارداد گفت:«هیچ ورزش دیگری به اندازه فوتبال در متحد کردن مردم قدرت ندارد. یورو ۲۰۲۰ نیز که در ۱۳ کشور اروپایی برگزار می‌شود پروژه فوق‌العاده‌ای است. آرزوی ما ساختن پلی بین همه کشورها و بین هواداران فوتبال است. ما با خلاقیت و حرکت خود این کار را خواهیم کرد».

 

طبق تصمیم یوفا، جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ به میزبانی ۱۳ کشور اروپایی برگزار خواهد شد.

 

طی قرارداد فولکس‌واگن و یوفا، در تمامی مسابقاتی که طی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ زیر نظر یوفا برگزار خواهد شد فولکس‌واگن حضور خواهد داشت.

 

این مسابقات شامل فینال لیگ ملت‌ها در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، انتخابی یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲، جام ملت‌های اروپای زیر ۲۱ سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، جام ملت‌های اروپای زنان ۲۰۲۱ و جام ملت‌های اروپای فوتسال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ می‌شود.

 



BAZAR VARZESH