تلگرام بازار ورزش

قرارداد اسپانسرینگ نوآورانه ردبول زالسبورگ

 

 

باشگاه رد بول زالسبورگ یک قرارداد با اسپانسری جدید بسته که در نوع خود بسیار نوآورانه است و می‌تواند از این پس به عنوان یک مدل جدید اسپانسرینگ به کار گرفته شود.

 

بازار ورزش: قهرمان لیگ اتریش به تازگی یک قرارداد با کمپانی اتریشی مشهور «راوخ»، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آب میوه بسته است. این قرارداد بدین شکل است که از بین ۱۱ بازیکنی که توی زمین هستند، جوان‌ترین بازیکن پیراهنی را می‌پوشد که اسپانسر روی آن «راوخ» است.

 

در واقع از این به بعد در تیم رد بول زالسبورگ یک بازیکن پیراهنی با اسپانسری متفاوت خواهد پوشید. در حالی که بقیه بازیکنان پیراهن عادی تیم با رد بول به عنوان اسپانسر  را می‌پوشند، جوان‌ترین بازیکن به عنوان “Rookie of the Match” (بازیکن تازه‌کار مسابقه) پیراهن با لوگوی «راوخ» را می‌پوشد.

 

رد بول همیشه به خاطر نوآوری‌هایی که در بازاریابی انجام می‌داده، مشهور بوده است. با این اقدام باشگاه رد بول زالسبورگ علاوه بر آن که آشکارا اهمیت بیشتری به بازیکنان جوان خود می‌دهد و بر جوان‌گرایی به عنوان یک استراتژی تاکید می‌کند، درآمدزایی خود از طریق اسپانسرینگ و همچنین فروش بیشتر پیراهن را هم افزایش می‌دهد.



BAZAR VARZESH