تلگرام بازار ورزش

يک فروشگاه اينترنتی قرارداد تاتنهام و نايكی را لو داد

باژار ورزش: يک فروشگاه اينترنتی قرارداد تاتنهام و نايكی را لو دادشركت اسپورتس‌‌دايركت (Sports Direct) كه در زمينه فروش اينترنتی لوازم ورزشی و پوشاک تيم‌های مختلف فعاليت دارد، با لو دادن تصاويری از پيراهن جديد تيم فوتبال تاتنهام با لوگوی شركت نايكی، منعقد شدن قرارداد ميان سفيدپوشان لندن و حامی مالی آمريكايی جديدشان را فاش كرد.

 

از مدتی قبل شايعاتی مبنی بر تغيير حامی مالی تاتنهام در فصل آينده و احتمال عقد قراردادی ۳۰ ميليون يورویی در سال ميان اين باشگاه و نايكی شنيده می‌شد اما هيچ خبر رسمی در اين خصوص منتشر نشده بود تا اينكه سايت اسپورتس دايركت تصاويري از پيراهن‌های دوم و گرمكن‌های جديد تاتنهام را روی خروجی‌اش گذاشت كه نشان نايكی روی آن همه را غافلگير كرد. اسپورتس دايركت خيلي زود تصاوير پيراهن‌هاي جديد تاتنهام كه طراحي چندان جالبی هم ندارد را از روی خروجی سايتش برداشت اما اين اقدامش براي عدم انتشار تصاوير در فضای مجازی موثر نبود. قرار بود كه تاتنهام سه چهار روز ديگر از پيراهن‌های جديدش رونمايی كند.

 

قرارداد قبلی تاتنهام با شركت آمبرو در مجموع ۵۰ ميليون پوند به اين باشگاه سود رساند اما گفته می‌شود كه نايكی با قرارداد ۵ ساله‌اش، سه برابر اين رقم به سفيدپوشان لندن خواهد پرداخت.



BAZAR VARZESH