تلگرام بازار ورزش

فروش قسطی کالاهای هواداری منچستر یونایتد

بازار ورزش: باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد با شرکت «لِی بای» به عنوان شریک رسمی جدید این باشگاه به توافق رسیده است. «لی بای» ارائه‌دهنده خدمات BNPL یا همان «الان بخر بعداً پرداخت کن» (Buy now Pay later) است.

 

قرارداد منچستر با شرکت «لی بای» برای هواداران تیم این فرصت را فراهم می‌کند تا کالاهای هواداری را از فروشگاه باشگاه را خریداری کرده و از طریق اپلیکیشن این شرکت پرداخت‌های خود را بدون بهره در طول شش هفته قسطی پرداخت کنند.

 

شرکت لی بای حدود یک سال پیش با رقیب سنتی منچستریونایتد، منچستر سیتی نیز قرارداد همکاری مشابهی امضا کرده بود.

 

گری روهلف، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت «لِی بای» درباره این قرارداد همکاری گفت: «ما می‌خواهیم زندگی را تا حد امکان برای هواداران منچستر ساده کنیم. استفاده از خدمات شرکت ما ساده است و به هواداران این امکان را می‌دهد تا با بودجه هفتگی خود پوشاک و لوازم هواداری را تهیه کرده و پرداخت خود را تا شش هفته قسط بندی کنند. بهترین خبر هم این است که آن‌ها هیچ بهره‌‌ای پرداخت نمی‌کنند.»

 

سرویس‌ «BNPL» در تجارت الکترونیک در مقایسه با سایر روش‌های پرداخت‌های الکترونیک مانند انتقال بانکی و کیف پول‌ دیجیتالی، رشد سریع‌تری دارد.

 

تمدید با ملیتا

 

علاوه بر این باشگاه منچستر قرارداد اسپانسری خود با شرکت قهوه ملیتا را تمدید کرد. شرکت آلمانی ملیتا از سال ۲۰۱۷ به عنوان شریک تجاری باشگاه منچستر شناخته می‌شود و با تمدید قرارداد خود در نظر دارد تا دسترسی بیشتری به هواداران منچستر در تمام دنیا داشته باشد.

 

 

به نظر می‌رسد همکاری جدید باشگاه منچستر و ملیتا فراتر از همکاری‌های پیشین است و باشگاه منچستر قرار است برند ملیتا و محصولات آن را در اولدترافورد به نمایش بگذارد.

 

ملیتا به عنوان شریک تجاری قهوه باشگاه منچستر یونایتد علاوه بر فروش اسپرسو رسمی باشگاه منچستر، لوازمی همچون ماگ، فنجان قهوه و قهوه ساز را نیز با لوگو باشگاه منچستر به فروش می‌رساند.



BAZAR VARZESH