تلگرام بازار ورزش

پخش لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای آلمانی زبان از ۲۰۲۱

بازار ورزش: کنفدراسیون فوتبال آسیا در اولین قراداد اروپایی برای لیگ قهرمانان آسیا، با شبکه آلمانی «اشپورت۱» به عنوان شریک رسانه‌‌ای جدید این کنفدراسیون به توافق رسیده است.

 

به گزارش بازار ورزش به نقل از سایت ای‌اف‌سی، این شبکه ورزشی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را در کشورهای آلمان، اتریش و سوییس پخش خواهد کرد. این برای اولین بار خواهد بود که این مسابقات آسیایی در کشورهای آلمانی زبان پخش مستقیم می‌شود.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در وبسایت خود نوشته که این شبکه آلمانی قرار است مسابقات لیگ قهرمانان اسیا را به صورت زنده از طریق شبکه پولی «اشپورت۱+» پخش کند. البته برخی از دیدارهای مهم این مسابقات به صورت زنده از شبکه رایگان «اشپورت۱» پخش می‌شود. این شبکه همچنین لحظات مهم دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را نیز برای طرفداران فوتبال در این سه کشور پخش می‌کند.

 

شبکه تلویزیونی «اشپورت۱» که سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است، حق پخش مسابقاتی همچون جام حذفی آلمان، لیگ یک فرانسه، جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان و مسابقات NBA  را برای شبکه پولی خود «اشپورت۱+» در اختیار دارد.

 

دانیل فون بوس، مدیر ارشد عملیاتی این شبکه درباره این همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «لیگ قهرمانان آسیا بهترین رقابت باشگاهی در آسیا با تعداد زیادی باشگاه بزرگ و بازیکنان مشهور است که در اروپا نیز شناخته می‌شود. ما بسیار خوشحال‌ایم که رقابت‌های برتر آسیا را به صورت زنده و اختصاصی در شبکه اشپورت۱ پلاس برای طرفداران فوتبال در کشورهای آلمانی زبان از سال ۲۰۲۱ پخش می‌کنیم. »

 

داتو ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از همکاری با شبکه اسپرت ۱ ابراز خوشحالی کرده است.



BAZAR VARZESH