تلگرام بازار ورزش

چهارمین کمپ سیتی در اروگوئه

گروه سیتی فوتبال اعلام کرد چهارمین کمپ بزرگ تمرینی خود را در کشور اروگوئه می‌سازد. این کمپ قرار است در سال ۲۰۲۱ و در شهر مونته ویدئو احداث شود.

 

عماد عطایی

 

برنامه احداث کمپ تمرینی گروه فوتبال سیتی در اروگوئه، در واقع بخشی از قرارداد همکاری باشگاه اتلتیکو تُرکه مونته ویدئو با گروه سیتی فوتبال است که در سال ۲۰۱۷ اجرایی شد.

 

این باشگاه لیگ برتری اروگوئه‌‌ای حدود چهار ماه پیش اعلام کرد که نامش را به باشگاه تُرکه سیتی مونته ویدئو تعییر داده و لوگوی باشگاه را نیز در همخوانی با مقاصد تجاری گروه سیتی فوتبال به لوگویی جدید دگرگون کرده است. لوگوی جدید باشگاه پس زمینه‌‌ای شبیه به لوگوی باشگاه منچسترسیتی دارد تا نشانی از همکاری باشگاه با باشگاه منچسترسیتی و گروه فوتبال سیتی باشد.

 

به گزارش اسکای، ادامه تغییرات در باشگاه کوچک و ۱۳ ساله شهر مونته ویدئو، قرار شده کمپ تمرینی جدیدی نیز برای این باشگاه تاسیس شود. کمپ تمرینی جدید باشگاه شامل زمین‌های تمرینی برای تیم اول باشگاه و تیم‌های جوانان و فضای اداری برای کارکنان باشگاه و پروژه‌های عمومی است.

 

فران سوریانو، مدیر اجرایی گروه سیتی فوتبال، درباره این پروژه می‌گوید: «کیفیت بالای امکانات جدید به همراه مربیگری سطح بالا به ما کمک می‌کند تا استایل بازی متمایز باشگاه‌های گروه سیتی فوتبال را پیاده سازی کنیم. به علاوه اینکه آموزش و پرورش استعدادهای جوان در فوتبال اروگوئه و دیگر کشورهای قاره امریکای جنوبی را ارتقا بدهیم.»

 

پروژه کمپ جدید، کم هزینه‌ترین کمپ ساخته شده توسط گروه سیتی فوتبال به شمار می‌رود که تنها حدود ۵ میلیون یورو برای آن‌ها خرج بر می‌دارد.

 

این شرکت هلدینگ پیشتر برای توسعه و احداث کمپ اتحاد سیتی در منچستر حدود ۲۳۰ میلیون یورو و برای آکادمی فوتبال سیتی در ملبورن حدود ۹ میلیون یورو هزینه کرده بود. هزینه احداث کمپ نیویورک البته رسانه‌‌ای نشده است.



BAZAR VARZESH