تلگرام بازار ورزش

توافق بین کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه‌های ایران

بازار ورزش: در نشستی  که امروز با حضور مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد، با تایید ای‌اف‌سی باشگاه‌های ایرانی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

 

دوباشگاه استقلال و شهر خودرو نیز با وجود تهدیدهای پیشین پذیرفتند در مرحله پلی آف در زمین بی‌طرف بازی کنند. بدین ترتیب بازی‌های آنها مقابل الکویت و الرفاع طبق برنامه‌ریزی و پیشنهاد قبلی ای‌اف‌سی روز شنبه پنجم بهمن در امارات متحده عربی برگزار می شود.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا جمعه  ۲۷ دی ماه امسال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان و بازی آنها در کشور دیگری خبر داد که این تصمیم با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد. روز گذشته در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازی تیم‌های شهرخودرو با الرفاع بحرین و استقلال با الکویت به دلیل «نگرانی‌های امنیتی مداوم» و «هشدار کشور‌های متعدد برای سفر به ایران» به «زمین بی‌طرف» در امارات متحده عربی منتقل شده‌اند.

 

به گزارش ایسنا در جلسه امروز نمایندگان فوتبال ایران با دبیر کل کنفدراسیون آسیا همچنین تاکیده شده که تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای میزبانی بازی‌های خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ندارد.



BAZAR VARZESH