تلگرام بازار ورزش

ARCHIV - 25.04.2018, Südkorea, Seoul: Die Spieler der iranischen Fußballnationalmannschaft stellen sich vor Beginn eines WM-Qualifikationsspiels gegen Südkorea für ein Mannschaftsfoto zusammen. (zu dpa-Themenpaket zur Fußball-Weltmeisterschaft 2018 in Russland vom 22.05.2018) Foto: Lee Jin-Man/AP +++ dpa-Bildfunk +++

صداوسیما حق پخش جام جهانی را نصف قیمت خرید

 

بازار ورزش: به گفته مسئولین صداوسیما این نهاد توانسته است حق پخش تلویزیونی مسابقات جام‌جهانی را به نصف قیمت بخرد.

 

به گزارش خبرگزاری‌ها به نقل از روابط عمومی صداوسیما، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تمام رقابت‌های جام جهانی فوتبال را که در مجموع بیش از یک ماه طول می‌کشد پوشش می‌دهند.

 

علی اصغر پورمحمدی، قائم مقام معاون سیما هم گفته است که امتیاز پخش بازی‌ها با «تلاشی طاقت‌فرسا» به نصف قیمت خریداری شده است.

 

پورمحمدی همچنین اعلام کرده است: «از شبکه خبر، معاونت سیاسی، رادیو و شبکه سه سیما گروه‌هایی برای پوشش مسابقات جام جهانی به روسیه اعزام می‌شوند.»

 

حمید شاه‌آبادی، معاون صدا نیز اعلام کرده همه رخدادهای جام جهانی و تمام برنامه‌های مربوط به آن را از ۲۴ خرداد به صورت زنده در شبکه‌های رادیویی پوشش دهد.

 

به گفته شاه‌آبادی در برخی از موارد که هم‌زمان بازی‌های متفاوتی برگزار می‌شود و شبکه تخصصی ورزش نمی‌تواند این بازی‌ها را پخش کند، علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌ها را از طریق شبکه اینترنتی و اپلیکیشن دومی که از روز ۲۴ خرداد راه‌اندازی می‌شود دریافت کنند.



BAZAR VARZESH