تلگرام بازار ورزش

مسیریابی با کمک بازیکنان رم

باشگاه فوتبال رم با اپلیکیشن گرافیکی و مسیریاب وِیز -Waze- به توافق همکاری رسید.

 

بازار ورزش: آ.اِس رم، باشگاه ایتالیایی که امسال تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت قراردادی همکاری با اپلیکیشن نیز که مربوط به ترافیک و مسیریابی با خودرو است امضا کرده است.

 

این اپلیکیشن قرار است نسخه‌ای ارائه دهد که از صدای بازیکنان رم برای دادن آدرس و راهنمایی‌های رانندگی استفاده کند.

 

 

به گزارش روزنامه توتو اسپرت، در روزهایی که رم بازی دارد، ویز به صورت خودکار از صدای بازیکنان‌ این تیم برای رانندگان شهر رم استفاده می‌کند. حتی اگر مبدا و مقصد رانندگان یا مسافران استادیوم المپیکو نباشد.

 

صدایی که برای راهنمایی مسیر ضبط شده است مربوط است به استفان الشراوی، آلساندرو فلورنزی، راجا ناینگولن و خوان خسوس. ۴ بازیکن از بازیکنان نامبرده پیام ویژه مبدا و مقصد مسیر را می‌دهند و فلورنزی حتی آدرس دقیق را خیابان به خیابان اعلام می‌کند.

 

دارین مانچینی، مدیر ویز در کشور ایتالیا می‌گوید:«ویز دارد تبدیل به یک شرکت ترنسپورت منحصربفرد می‌شود. نزدیک شدن به ورزش نشان می‌دهد این اپلیکیشن بیش از یک وسیله مسیر یاب است. به لطف فیچرهای ویژه برای رانندگان‌، این آپ کمک زیادی به آن‌ها می‌کند که سر وقت به محل مد نظرشان برسند. همکاری ما با باشگاه رم نشان می‌دهد که دو طرف چقدر برای حمایت از هواداران جالوروسی تلاش می‌کنند تا نه فقط در استادیوم بلکه هر روز در شهر نیز به خاطر حمایتشان از باشگاه لذت ببرند.»

 

پیش از ویز، سایر آدم‌های ترافیکی و ترانسپورت نظیر اوبر و زیگ‌زاگ فعالیت‌های بازاریابی در ورزش را آغاز کرده بودند.



BAZAR VARZESH