تلگرام بازار ورزش

سازمان لیگ قرارداد شرکت بلیت‌فروشی را فسخ می‌کند

بازار ورزش: پس از انتشار یک گزارش در سایت تابناک درباره مشکلات بلیت فروشی لیگ برتر، فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ در یک بیانیه خبر دادند که قرارداد با شرکتی که در حال حاضر بلیت فروشی به او سپرده شده، به زودی فسخ خواهد شد.

 

سازمان لیگ فوتبال که گزارش تابناک درباره بلیت‌فروشی لیگ را «غیرواقعی» خوانده و مدعی شده که این سایت «اعداد و ارقامی کذب» منتشر کرده، در واکنش به این گزارش در بیانیه‌ای اعلام کرده که هدف این سازمان واگذاری بلیت فروشی به خود باشگاه‌ها است.

 

سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای خود درباره قرارداد خود با شرکت برهان مبین توضیح داده که برای سرمایه‌گذاری و پیاده‌سازی پروژه فروش ‏الکترونیک بلیت در مسابقات لیگ برتر، قراردادی در زمان ریاست علی کفاشیان با شرکت  تحت مجموعه مرکز همکاری فناوری و نو آوری  های ریاست جمهوری منعقد کرد. سازمان لیگ در پاسخ به انتقادات اشاره کرده که ‏این قرارداد بین دو ارگان دولتی امضا شد و «نیازی به برگزاری مزایده نبوده است». به گفته سازمان لیگ این قرارداد بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که ‏بین رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و معاون ریاست جمهوری امضا شده بود منعقد شده و هیچ شرکت و بخش خصوصی ‏در این میان حضور نداشته است.

 

 

در ادامه این اطلاعیه سازمان لیگ اعلام کرده که در این قرارداد پنچ ورزشگاه آزادی تهران، غدیر اهواز، فولاد شهر( نقش جهان) اصفهان، ثامن مشهد و یادگار امام تبریز باید به تجهیزات فروش بلیت الکترونیک از ‏سوی این شرکت مجهز شوند.‏

 

سازمان لیگ فوتبال همچنین اعلام کرده که اعتقاد دارد بلیت‌فروشی مسابقات لیگ برتر باید توسط خود باشگاه‌ها انجام شود: «به همین دلیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از بهترین ‏راه حقوقی و قانونی  در روزهای آتی فسخ توافقی(اقاله) با این شرکت انجام خواهد شد و پس از اقاله قرارداد طبق نظر دو باشگاه این موضوع از سوی شرکت توسعه و نگهداری به مزایده گذاشته خواهد شد.»

 

فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ در حالی اعلام کرده‌اند که قصد فسخ قرارداد با شرکت برهان مبین را دارند که قراردادی ۱۱ ساله با این شرکت بسته‌ شده و تنها دو سال از آن گذشته است.



BAZAR VARZESH