تلگرام بازار ورزش

زنبور کارگر منچستر روی پیراهن سیتی ماندگار می‌شود

هفته پیش دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در حالی در امریکا به مصاف هم رفتند که روی سینه پیراهن هر دو تیم، عکس یک زنبور کارگر نقش بسته بود.

 

 

بازار ورزش: هواداران منچسترسیتی حالا فرصت بیشتری دارند که به خانواده قربانیان کنسرت آریانا گرانده در شهر منچستر کمک کنند.

 

در آن حادثه تروریستی ۲۲ نفر کشته و ۶۴ نفر آسیب دیدند.

 

به همین دلیل دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در دیدار هفته پیش خود در مسابقات پیش‌فصل که در آمریکا برگزار شد، پیراهن‌هایی به تن کردند که تصویر زنبور کارگر که سابقا نماد شهر منچستر بوده روی آن نقش بسته بود.

 

هواداران هر دو تیم با خرید این پیراهن‌ها که فقط ۳ پوند گرانتر از قیمت عادی این لباس‌ها بود، به خانواده قربانیان آن حادثه کمک کردند.

 

خیریه‌ای به نام We Love Manchester Emergency Fund راه‌اندازی شد تا با جمع‌آوری این ۳ پوندها به خانواده‌ها کمک کنند.

 

حالا وبسایت منچسترسیتی خبر داده که قصد دارند همچنان به فروش پیراهن با طرح این زنبور ادامه دهند و بازیکنان نیز در بازی‌های خود چنین پیراهن‌هایی را به تن کنند تا به کمک به خانواده قربانیان ادامه دهند.

 

منچستر شهری صنعتی است و زنبور کارگر به احترام اهالی این شهر که اغلب کارگر بودند در اواخر قرن ۱۹ به نماد این شهر تبدیل شد. پس از حادثه مذکور از این زنبور مجددا به عنوان نماد مردم این شهر استفاده شد که اشاره‌اش به قربانیان آن است.

 

 



BAZAR VARZESH