تلگرام بازار ورزش

حمایت تویوتا از ۱۷۸ کمیته ملی پارالیمپیک در جهان

 

کمپانی بزرگ تولید اتومبیل ژاپن با کمیته المپیک و پارالیمپیک نیوزلند قرارداد اسپانسرینگ به مدت هشت سال امضا کرد

 

بازار ورزش: طبق اعلام رسمی کمیته المپیک و پارالیمپیک نیوزلند، این قرارداد همکاری، تمام رویدادهای اصلی و مهم مربوط به المپیک از جمله المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در چیونگ چانگ کره جنوبی و المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو را شامل خواهد شد. شرایط و جزییات این قرارداد هنوز قطعی نشده است اما این همکاری، تویوتا را به عنوان شریک تجاری کمیته بین المللی المپیک و پارالیمپیک، به عنوان اولین اسپانیر و شریک تجاری از  نظر میزان تزریق منابع به کمیته‌های ملی پارالیمپیک در کشورهای مختلف تبدیل خواهد کرد.

 

فیونا آلن رییس کمیته ملی المپیک نیوزلند در این رابطه گفت:” رقابت در المپیک به انگیزه، اراده و اعتقاد شخصی بالایی نیاز دارد و ما خوشحالیم که تویوتا این موضوع را درک می‌کند. این نوع حمایت در سراسر جهان باعث موفقیت تمام ورزشکاران المپیکی در دنیا می‌شود. تعهد تویوتا برای توسعه و پایداری ورزش به انتقال موفق میراث المپیک به مسابقات توکیو ۲۰۲۲ کمک خواهد کرد.”

 

خانم آلن تاکید کرد تویوتا اولین کمپانی است که از ۱۷۸ کمیته ملی پارالمپیک در سراسر جهان حمایت می‌کند.  از طرفی آلیستر دیویس مدیر عامل تویوتا در نیوزلند با ابراز خوشحالی از امضای این قرارداد گفت:”این قرارداد همکاری، وضعیت و جایگاه برند تویوتا را از نظر اعتقاد و اعتماد عمومی در نیوزلند تقویت خواهد کرد. یکی از مولفه‌های اعتقادی تویوتا این است که شما به هر رویایی که دارید می‌توانید برسید. بازیهای المپیک الهام بخش بسیاری از ورزشکاران و مردم عادی در همه دنیاست و این نوع همکاریها برای ما اهمیت زیادی دارد.”

 

طی روزهای آینده جزییات این قرارداد به طور رسمی اعلام خواهد شد اما نکته مهم این است که تویوتا کمیته‌های ملی المپیک و پارالیمپیک را به عنوان یک بازار هدف برای همکاری در سراسر جهان مدنظر قرار داده و ایران نیز می‌تواند از این فرصت خوب برای عقد قرارداد همکاری با این شرکت خودروسازی مطرح استفاده کند.

 



BAZAR VARZESH