تلگرام بازار ورزش

تمدید قرارداد پرسپولیس با جوما

این طور که باشگاه پرسپولیس خبر داده قراردادش با تامین‌کننده لباس ورزشی‌اش به نحوی است که جلوی تجارت تقلبی لباس تیم‌های ورزشی گرفته می‌شود

 

بازار ورزش: به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، طی جلسات مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران نمایندگی جوما در ایران سرانجام توافقات لازم برای ادامه همکاری دو برند صورت گرفت و چهارچوب این همکاری ها مشخص شد.

 

یکی از محورهای اصلی ادامه همکاری‌ها حفاظت از ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت و برخورد قاطع با سواستفاده‌کنندگان از لوگو باشگاه پرسپولیس و نیز لوگوهای شرکت جوما به خصوص در زمینه تولید، فروش، و تبلیغ البسه تقلبی از طریق پیگیری‌های قضایی و در عین حال تشویق هواداران برای خریداری البسه اصلی به منظور حمایت از باشگاه است.

 

همچنین مقرر شد دو شرکت از کلیه توان و تجارب خود برای انجام برنامه‌های مشترک، نظیر برگزاری مسابقات دوستانه با باشگاه‌های اروپایی (که از البسه جوما استفاده می‌کنند) و استفاده از تجارب آن‌ها برای توسعه تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال، برگزاری بزرگداشت‌ها و جشن‌های خیریه و همچنین سایر موارد که در توسعه ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت موثر است و نیز باعث درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد، استفاده نمایند.

 

جوما در اسپانیا حامی باشگاه‌های ویارئال، لگانس، اسپانیول، گرانادا، ختافه، اسپورتیو و آویلس است که ۳ تیم در دسته اول لالیگا دارد و در صورت صعود مجدد ختافه به دسته اول در فصل پیش رو ۴ تیم خواهد داشت.

 

در مجموع جوما ۸۳ تیم فوتبال را در سراسر دنیا و در سطوح مختلف لیگ‌ها حمایت می‌کند.

 

از جمله فعالیت‌های این کمپانی ۵۲ ساله در تنیس است که حامی رسمی ۱۰ بازیکن ATP است. در این بین می‌توان به نام‌های پابلو کارنیو، آلکس دوگوپولوف، نیلکاس آلماگرو، ایوان دودیج و مارسل گرانویرز اشاره کرد.



BAZAR VARZESH