تلگرام بازار ورزش

شاراپووا در دوران محرومیت چه کار می‌کرد؟

با بازگشت ماریا شاراپووا به میادین تنیس و حضورش در مسابقات اوپن اشتوتگارت پس از ۱۵ ماه محرومیت به خاطر دوپینگ جنجال زیادی به پا شده.

شاراپووا که از برگزارکنندگان اشتوتگارت وایلدکارت گرفته بود، کافی است به فینال برسد تا ماه آینده شانس حضور در اوپن فرانسه را داشته باشد.

«ما شا» که به خاطر دوپینگ ۲ سال محروم شده بود با فرجام‌خواهی ۹ ماه تخفیف گرفت اما در این ۱۵ ماه بیکار ننشسته بود. هرچند بسیاری از اسپانسرهایش به خاطر خراب نشدن وجهه‌شان در حمایت از یک ورزشکار دوپینگی دست از حمایت او برداشتند، ستاره روس اما تجارت پرسود خود را با موفقیت ادامه داد.

حمایت پورشه، اسپانسر اصلی مسابقات اشتوتگارت در این مدت از او قطع نشد. ضمنا اوکه کمپانی تولید آب‌نبات به نام «شوگرپووا» دارد در این مدت روی آن تارت تمرکز کرد و تعداد دنبال‌کننده‌هایش در اینستاگرام را به ۲/۵ میلیون نفر رساند که برای یک تنیس‌باز در قیاس با یک بازیکن فوتبال عدد قابل توجهی است.

بالا بردن تعداد دنبال‌کننده‌ها در اینستاگرام کمک کرد کمپانی «نایک» هم دست از حمایت او برندارد و او به تبلیغاتش برای پورشه، شوگرپووا و محصولات این شرکت وزشی امریکایی هم ادامه داد.

 

Hair whips along with some dance moves equal a great dinner. 🙋🏼

A post shared by Maria Sharapova (@mariasharapova) on

 

 

 



BAZAR VARZESH