تلگرام بازار ورزش

وعده ایران به فیفا برای ورود زنان به استادیوم در همه بازی‌ها

بازار ورزش: روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام آگاه در فیفا خبر داده که فدراسیون فوتبال ایران به فیفا قول داده که زنان از سال آینده در همه بازی‌های ملی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند به استادیوم بروند.

 

به نوشته این روزنامه نمایندگان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران در یک دیدار با نمایندگان فیفا در ۱۹ آذر در تهران این تایید را به آنها داده‌اند. بر اساس آن، زنان علاوه بر بازی‌های خانگی تیم ملی، در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از خرداد ماه در لیگ برتر هم می‌توانند به استادیوم بروند.

 

فرانکفورتر آلگماینه نوشته در بازی بعدی تیم ملی هفتم فروردین در مرحله مقدماتی جام جهانی در تهران مقابل هنگ کنگ، مسئولین فوتبال ایران به فیفا گفته‌اند تعداد بیشتری از زنان نسبت به ۳۵۰۰ تماشاگری که در بازی چهار ماه پیش مقابل کامبوج برای اولین بار با خرید بلیت به ورزشگاه راه پیدا کردند، می‌توانند به استادیوم آزادی بروند.

 

روزنامه همشهری پیش از این روز دوشنبه خبر داده بود که فیفا در نامه‌ای به وزارت ورزش از ایران این خواسته‌ها را داشته است. حالا روزنامه فرانکفورتر آلگماینه نوشته که آن نامه صرفاً تاییدیه‌ای بوده بر وعده‌هایی که مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در دیدار آذر ماه در تهران به مقامات فیفا داده‌اند.



BAZAR VARZESH