تلگرام بازار ورزش

محکومیت سنگین چلسی از سوی فیفا

فیفا رسما چلسی را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.

 

بازار ورزش: طبق اعلام فیفا باشگاه چلسی به علت نقض قوانین انتقال بازیکنان زیر ۱۸ سال، از سوی فیفا دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و مبلغ ۶۰۰ هزار فرانک جریمه  شد. همچنین فدراسیون فوتبال انگلیس ۵۰۰ هزار فرانک جریمه شد.

 

فیفا دلیل محرومیت چلسی را نقض قوانین در امضا با بازیکنان زیر ۱۸ سال عنوان کرده است. تحقیقات فیفا طی ۳ سال گذشته، نشان می‌دهد که چلسی در امضا با بیش از ۱۲ بازیکن تخلف انجام داده است ازجمله برتراند ترائوره در سال ۲۰۱۳.

 

فیفابه چلسی اجازه داده است نسبت به حکم صادر شده فرجام خواهی کند اما این باشگاه انگلیسی باید طی ۹۰ روز آینده وضعیت بازیکنان جوانی که آنها را در بازه زمانی اعلام شده جذب کرده است را هم نیز مشخص کند.باشگاه چلسی علاوه بر محرومیت از خرید بازیکن، به مبلغ ۴۰۰ هزار پوند هم نیز متحمل جریمه شده است. فیفا می گوید اتحادیه فوتبال انگلستان هم به دلیل نقض آشکارای قوانین، چیزی در حدود ۳۹۰ هزار پوند جریمه شده خواهد شد.

 

چلسی می‌تواند در دوران محرومیت خود بازیکن خریداری کند اما این بازیکنان حق ندارند تا پایان محرومیت برای این تیم به میدان بروند. گفته می‌شد که سران چلسی انتظار چنین محرومیتی را داشتند و حال به ۲ چیز امیدوار هستند:

۱. کاهش محرومیت از دو به یک پنجره نقل و انتقالاتی.

۲. به تعویق انداختن اجرای حکم صادره تا سال ۲۰۲۰.

 

باشگاه خبر محرومیت خود را تایید، قبول و اعلام کرد که قصد دارد طی نامه ای درخواست تجدید بررسی و نظر داشته باشد.

 



BAZAR VARZESH