تلگرام بازار ورزش

تغییر رنگ سایت دوست‌یابی به خاطر منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی در حالی قراردادی چند میلیون پوندی با شرکت تیندر، سایت سرشناس دوست‌یابی و همسریابی امضا کرده است که این شرکت پیش از این سعی کرده بود اسپانسر منچستریونایتد، رقیب سیتی در شهر منچستر شود.

 

بازار ورزش: در تابستان گذشته، تیندر سعی داشت با منچستریونایتد قراردادی ببندد که روی آستین پیراهن این باشگاه تبلیغ کند. اما بعد از این که با یونایتد به توافق نرسید، با منچسترسیتی قرارداد اسپانسرشیپ امضا کرد.

 

به این ترتیب سیتی دومین قرارداد بزرگش را در سال ۲۰۱۸ امضا کرد. چندی پیش خبر رسیده بود که سیتی ۵۰ میلیون پوند در سال از پوما می‌گیرد تا این شرکت آلمانی تامین‌کننده البسه و تجهیزات ورزشی این باشگاه شود.

 

تیندر که یک اپلیکیشن دوست و همسریابی است پیش از این قرارداد کوچکی با ناپولی ایتالیا بسته بود اما آن قرارداد تمام شده و در حقیقت این اولین قرارداد بزرگ این شرکت با یک تیم ورزشی است. آن‌ها قصد دارند در آستانه دربی منچستر که در استادیوم اتحاد برگزار می‌شود تمام موارد تبلیغاتی خود را به رنگ آبی آسمانی منچسترسیتی تغییر دهند.

 

رنگ اصلی تیندر قرمز است و این شرکت که در آسمان منچستر همواره بالن‌های تبلیغاتی به هوا می‌فرستد قصد دارد رنگ بالنش را به آبی تغییر دهد.

 



BAZAR VARZESH