تلگرام بازار ورزش

کناره‌گیری راه آهن از لیگ

به دنبال شکست از ایرانجوان بوشهر و سقوط به لیگ دو، به دلیل مشکلات مالی مدیر عامل باشگاه استعفا کرد و سرمربی تیم نیز از کناره‌گیری تیم‌اش از لیگ یک خبر داد

 

بازار ورزش: به گفته سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران این تیم به دلیل نبود منابع مالی قادر به تداوم حضور خود در لیگ یک نیست و کناره گیری خود را از بازی های این لیگ اعلام می کند.

 

به گزارش ایرنا، محسن بیاتی نیا شامگاه شنبه پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر به خبرنگاران گفت: «این تیم از لحاظ مالی پولی برای ادامه کار ندارد تا جایی که بازیکنان تیم برای رفتن به شهرهای محل برگزاری بازی‌ها نیز با مشکل مواجه شده‌اند. »

 

البته بیاتی‌نیا در ادامه صحبت‌های خود افزود: «در ادامه بازی ها لیگ دسته یک تیمی به نام راه آهن در بازی ها حضور نخواهد داشت مگر اینکه کسی به کمک این تیم بیاید و حمایت مالی از تیم داشته باشد. تا به اینجای کار نیز تلاش زیادی داشتیم ولی با این حال دیگر توان ادامه راه نداریم.»

 

پیش از این مدیر عامل باشگاه راه آهن نیز بعد از این شکست و سقوط به لیگ دو استعفا داده بود. به گزارش ایسنا، حسین رشیدی، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن به ایسنا گفت: «هیچ ارگان و نهاد و سازمانی حتی یک ریال پول به ما کمک نکرد و ما با سیلی صورت خودمان را سرخ نگه داشته‌ایم اما مسأله اصلی اینجاست که نه تنها به ما کمک نکردند بلکه با ناداوری در بسیاری از بازی‌های ما امکان سقوطمان به دسته پایین‌تر را فراهم کردند.»

 

او در ادامه گفت از سمت‌اش کنار می‌کشد تا «ـشاید مدیران فوتبالی فکری به حال این تیم کنند.»

 

راه آهن پس از گذشت ۲۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده است.



BAZAR VARZESH