تلگرام بازار ورزش

محرومیت ترابزون‌اسپور از سوی فیفا

ترابزون‌اسپور ترکیه به خاطر بدهی به یک باشگاه اسلواکی، از خرید بازیکن‌ در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۹ محروم شد. طبق قوانین فیفا هر باشگاهی که بدهی مربوط به ترانسفر بازیکن داشته باشد با چنین جریمه‌ای مواجه می‌شود.

 

بازار ورزش:  ترابزون‌اسپور، از باشگاه‌های سوپرلیگ ترکیه از سوی کمیته وضعیت بازیکنان فیفا، با توجه به قوانین وضعیت قانونی و نقل و انتقال بازیکنان از خرید هر بازیکن جدید چه داخلی و چه بین‌المللی طی یک دوره کامل پنجره نقل و انتقالات محروم شد.

 

طی بررسی‌های این کمیته، این باشگاه به خاطر عدم پرداخت بدهی خود به باشگاه ترنسین از کشور اسلواکی طی ۳۰ روزی که فیفا مهلت داده بود محروم شده است.

 

ترابزون‌اسپر در سال ۲۰۱۶ ماتوس برو، بازیکن ملی‌پوش اسلواکی را ۲.۵ میلیون یورو خریده بود اما همه این پول را تسویه نکرده بود.

 

فیفا طی حکمی که ۲۹ ژانویه ۲۰۱۸ صادر شد ۳۰ روز به ترابزون‌اسپر وقت داده بود اما این باشگاه باز هم تسویه حساب نکرد تا فیفا این باشگاه را از هر گونه نقل و انتقال محروم کند.

 

البته این باشگاه مجاز به عقد قرارداد داخلی با هر بازیکنی هست اما تا ژانویه سال ۲۰۱۹ مجاز به استفاده از بازیکن‌ جدید نیست.



BAZAR VARZESH