تلگرام بازار ورزش

کج‌فهمی هواداری

آتش زدن بیلبوردهای ایرانسل در اصفهان یا بندر انزلی را چیز دیگری غیر از این نمی‌توان عنوان کرد!

 

محمد نوری‌فر

 

▫️ایرانسل عاشق استقلال و پرسپولیس نیست. آنها به این دو تیم پرطرفدار پول فراوان می‌دهند، چون میلیو‌ن‌ها نفر در ایران هوادار این تیم‌ها هستند. ایرانسل در قبال قراردادهای میلیاردی با ۲ باشگاه بزرگ پایتخت با طرحهای مختلف از طریق طرفداران این تیم‌ها کسب درآمد می‌کند و به همین خاطر از نظر اقتصادی، معامله پر سودی برای این شرکت است

 

▫️اما مسلما سپاهان، ذوب آهن یا تیم دوست داشتنی ملوان به اندازه استقلال و پرسپولیس طرفدار ندارند، بنابراین سود خیلی کمتری شامل حال آنها خواهد شد.

 

▫️ملوانی‌ها البته حق دارند که ناراضی باشند. چون بندر انزلی با آن همه استعداد فوتبالی و عشق مردمانش به ملوان همیشه دچار فقر بوده اما هواداران اصفهانی چه می‌گویند؟!

 

 

▫️در دهه هفتاد و هشتاد، میلیاردها تومان از پول وزارت صنایع به سپاهان و ذوب آهن اختصاص داشت اما حتی در یک مورد هم به اموال یا تبلیغات این کارخانه‌های اصفهانی در تهران یا شهرهای دیگر حمله یا اعتراضی صورت نگرفت! (بعد از اولین قهرمانی سپاهان در سومین دوره لیگ برتر، عکس تیمی آنها مدتها جزو بیلبوردهای این کارخانه در اتوبان‌های تهران بود) آیا آن پولها برای دولت نبود؟ برای مردم نبود؟

 

▫️البته در این میان بیش از هر زمان دیگری نیاز واگذاری فوتبال به بخش خصوصی احساس می‌شود. جایی که هوادار با واقعیت‌ها تک به تک بشود و انتظار و توقعی از دولت نداشته باشد. آن روز حتما اوضاع تیمی مثل ملوان با یک تلویزیون خصوصی بهتر خواهد بود.

 



BAZAR VARZESH