تلگرام بازار ورزش

فدراسیون فوتبال آلمان با شرکای بانکی تمدید کرد

بازار ورزش: فدراسیون فوتبال آلمان قراردادهای اسپانسرینگ با شرکای بانکی خود، کومرتس بانک و تارگو بانک را تمدید کرد.

قرارداد پنج ساله جدید فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) با کومرتس‌بانک، دومین بانک بزرگ آلمان از اول ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و تا ۳۱ جولای ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت.

 

کومرتس‌بانک در طبقه‌بندی شرکای ممتاز فدراسیون فوتبال آلمان باقی خواهد ماند و همچنان به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی از تیم‌های ملی مردان و زنان این کشور حمایت خواهد کرد. این بانک همچنین اسپانسر برنامه پرورش مربیان جوان و آکادمی فدراسیون فوتبال آلمان خواهد بود.

 

کومرتس‌بانک از سال ۲۰۰۸ همکاری‌اش را با فدراسیون فوتبال آلمان آغاز کرد. راینهارد گریندل، رییس فدراسیون فوتبال آلمان بعد از تمدید قرارداد با این بانک گفت: «ما بسیار خرسندیم که کومرتس‌بانک در مزایده‌ای که برای فروش این بسته حقوقی اسپانسرینگ برگزار کردیم دوباره برنده شد و شریک قابل‌اتکای ما باقی خواهد ماند.»

 

 

قرارداد اسپانسرینگ تارگو بانک نیز از سوی دیگر با فدراسیون فوتبال آلمان تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ تمدید شد. این بانک آلمانی که اسپانسر اصلی باشگاه فوتبال وردر برمن نیز هست، در یک مزایده دیگر شرکت کرده بود. در این مزایده، بسته حقوقی مربوط به اسپانسرینگ جام حذفی آلمان موسوم به «د.اف.ب پوکال» که برگزارکننده‌اش فدراسیون فوتبال آلمان است، به فروش گذاشته شد که تارگوبانک مجدداً در آن برنده شد. بدین ترتیب تارگوبانک تا سال ۲۰۲۲ شریک اصلی رقابت‌های جام حذفی آلمان باقی خواهد ماند.

 



BAZAR VARZESH