تلگرام بازار ورزش

برتری مطلق رئالی‌ها در ال‌کلاسیکوی شبکه‌های اجتماعی

رئال مادرید و بارسلونا در حالی در نیم‌فصل اول لالیگا به مصاف هم رفتند که رئالی‌ها در دنیای شبکه‌های اجتماعی و تعداد دنبال‌کننده فاصله زیادی با رقیب خود دارند.

 

بازیکنانی با بیشترین فالوئر

 

کریستیانو رونالدو نه فقط در بین این دو تیم بلکه در تمام دنیای فوتبال بیشترین دنبال‌کننده را در رسانه‌های اجتماعی دارد. او در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر مجموعا ۳۰۵.۴ میلیون هوادار دارد. در مقابل اما لیونل مسی، ستاره بارسلونا با ۱۷۹ میلیون فالوئر فقط کمی بیش از نصف رونالدو هوادار دارد.

 

محبوب‌ترین پست‌ها

 

پستی که رونالدو از خودش با فرزندان دوقلویش منتشر کرد ۴.۶ لایک در فیسبوک و ۸.۳ میلیون لایک در اینستاگرام گرفته است که بیشترین لایک در مقابل همه پست‌های همه بازیکنان دیگر در زمین را گرفته است.

 

مسی اما پستی که روی فیسبوکش گذاشت در مورد صعود آرژانتین به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیشترین لایک را در بر داشته که به ۱.۱ میلیون لالیک می‌رسد. او در اینستاگرامش هم عکسی از خودش و همسرش منتشر کرد که ۵ میلیون لایک داشته که بیش از بقیه پست‌هایش است.

 

رقابت تیمی

 

به لطف رونالدو، مجموع فلالوئرهای کل بازیکنان رئال مادرید ۶۸۹ میلیون نفر است و در مقابل بازیکنان بارسا مجموعا ۴۷۳ میلیون فالوئر دارند.

 

اما صفحه اختصاصی رئال مادرید فقط کمی بیشتر از بارسلونا فالوئر دارد؛ ۲۰۸.۸ میلیون در‌مقابل ۲۰۷.۸ میلیون نفر.

 

سایر بازیکنان

 

در مادرید، بیل دومین بازیکن محبوب اسا. او ۷۶.۹ میلیون فالوئر در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر دارد. سرخیو راموس با ۶۹ میلیون و کریم بنزما با ۵۱ میلیون نفر نفرات بعدی هستند.

 

در بارسلونا نفر دوم اینیستاست با ۶۷.۷ میلیون نفر. یعنی حتی کمتر از راموس که نفر سوم مادرید است. نفرات بعدی لوییس‌ سوارس – ۵۶ میلیون – و ژرار پیکه – ۵۰ میلیون – هستند.

 

 



BAZAR VARZESH