تلگرام بازار ورزش

لیزینگ استادیوم برای سوانزی

بازار ورزش: باشگاه لیگ برتری سوانزی سیتی با شورای شهر سوانزی برای تصاحب استادیوم لیبرتی طی یک قرارداد لیزینگ به توافق رسید

 

استادیوم لیبرتی که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است، در حال حاضر در مالکیت مشترک شهر سوانزی، باشگاه فوتبال سوانزی سیتی و تیم راگبی اوسپریز قراردارد. هر کدام از این سه طرف سهام‌دار شرکت مدیریت استادیوم سوانزی SSMC هستند و از طریق مالک استادیوم لیبرتی.

 

حالا سه طرف به توافق رسیده‌اند که طی یک قرارداد لیزینگ مالکیت ورزشگاه لیبرتی به تنهایی به باشگاه فوتبال سوانزی واگذار شد. جزییات این قرارداد فاش نشد، اما بی‌بی‌سی گزارش داده که سوانزی در ازای پرداخت سالیانه ۳۰۰ هزار پوند به مدت ۳۷ سال و علاوه بر واگذاری بخشی از درآمد اسپانسرشیپ استادیوم، مالکیت ورزشگاه را به تنهایی در اختیار می‌گیرد.

 

این قرارداد لیزینگ برای شورای شهر سوانزی درآمدی ثابت و پایدار را در پی خواهد داشت. باشگاه فوتبال سوانزی سیتی نیز حالا به عنوان تنها مالک استادیوم می‌تواند در توسعه فضای ورزشگاه برنامه بازاریابی خود را پیاده کند و به منظور افزایش درآمدهای تجاری از طریق فروش حقوق نام‌گذاری و همچنین افزایش درآمدهای روزمسابقه، منابع درآمدی جدیدی را ایجاد کند.

 

 



BAZAR VARZESH