تلگرام بازار ورزش

سرمایه‌گذاری رونالدو برای ایجاد برند جديد

بازار ورزش: کریستیانو رونالدو، سهام یکی از بزرگترین آژانس‌های دیجیتالی پرتغال را جهت ایجاد یک برند جدید و دستگاهی برای معرفی محصولات تکنولوژی به‌روز خریداری کرد.

 

رونالدو هم‌اکنون سهام‌دارعمده آژانس «تینگ پینک» است. شرکتی که توسط لوئیز پارافیتا اداره می‌شود و روی تعدادی از پروژه‌های مهم در شبه جزیره‌ی ایبریا کار کرده است.

 

شركت Thing Pink به تیمی چند‌رشته‌ای از متفکران، استراتژیست‌ها، مهندسان، تولیدکنندگان، هکرها و نخبگانی معروف است که تجربیات و اکوسیستم‌های دیجیتالی را باز‍‌تعریف می‌کند. حالا برند «تینگ پینک» بعد از اینکه کریستیانو رونالدو صاحب شرکت شده، قرار است با ۷EGEND جايگزين شود. تیم «تینگ پینک» مشغول کار با مادیرا کراک جهت ساخت برند خود است.

 

منابع آگاه نزدیک به شرکت توضیح داد‌ه‌اند که ۷EGEND کمابیش ادامه دهنده‌ راه «تینگ پینک» است، اما محصولات فن‌آوری انحصاری خود را نیز تولید خواهد کرد. این شرکت در گذشته مسئول کارگذاری و نصب کل تجهیزات دیجیتالی موزه‌ی جدید CR7 در فونچال (جزیره‌ی مادیرا) بود. البته ساخت اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند برای شرکت‌هایی مثل مک دونالدز، بیشتر باعث شهرت آن شد.

 

استراتژی و مدل کسب‌وکار رونالدو، تبدیل شدن هرچه بیشتر به کارآفرینی است که بعد از سال‌ها تبلیغ برای برندهای مهم و شناخته شده، با برند‌های خود مطرح شود.



BAZAR VARZESH