تلگرام بازار ورزش

PARIS, FRANCE - NOVEMBER 12: Head coach Joachim Loew of Germany speaks to Bastian Schweinsteiger of Germany during a Germany training session ahead of their International Friendly against France at Stade de France on November 12, 2015 in Paris, France. (Photo by Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

فولکس‌واگن جای بنز را در تیم ملی آلمان گرفت

 

بازار ورزش: کمپانی خودروسازی فولکس‌واگن از اول ژانویه سال ۲۰۱۹ اسپانسر اصلی فدراسیون فوتبال آلمان خواهد شد. هیأت رییسه فدراسیون فوتبال آلمان امروز اعلام کرد که این کمپانی از شهر ولفسبورگ جایگزین مرسدس بنز می‌شود.

 

راینهارد گریندل، رییس فدراسیون فوتبال آلمان در این باره گفت: «ما خیلی خشنودیم که از سال ۲۰۱۹ فولکس‌واگن را به عنوان شریک اصلی خودرویی‌مان در کنارمان خواهیم داشت.» هربرت دیس مدیر برند فولکس‌واگن نیز در ادامه گفت: «فدراسیون فوتبال آلمان با تیم‌های ملی الگوی رسیدن به موفقیت از طریق شهامت، نوآوری و اراده است. برند فولکس‌واگن نیز این ارزش‌ها را مجسم می‌کند.»

 

مرسدس بنز در ۴۵ گذشته همواره با فدراسیون فوتبال آلمان شراکت داشته و از سال ۱۹۹۰ نیز اسپانسر اصلی فدراسیون فوتبال و تیم ملی آلمان بوده  است. در چند هفته گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره رقابت فولکس‌واگن و مرسدس بنز برای بستن قرارداد با فدراسیون فوتبال آلمان وجود داشت. قرارداد جدید با فولکس‌واگن، بزرگ‌ترین گروه خودروسازی جهان، پنج ساله تا ۳۱ ژوییه ۲۰۲۴ بسته شده است.

 

 

فدراسیون فوتبال آلمان در اواسط ماه مارس بود که بسته حقوق اسپانسرینگ در رده محصولی خودرو برای بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۱۹ تا ۳۱ ژوییه ۲۰۲۴ را به مزایده گذاشت. دو طرف در مورد ارزش مالی قرارداد اظهار نظر نکردند.

 

کمپانی فولکس واگن که هنوز از پیامدهای رسوایی موتورهای دیزلی‌اش در آمریکا رنج می‌کشد، امیدوار است از طریق نمایش لوگوی خود روی سینه بازیکنان تیم ملی آلمان وجهه خود را بهبود دهد. گریندل رییس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: «با وجود اینکه زمینه کاری‌مان بی‌ارتباط به همدیگر است، اما در یک چیز اشتراک داریم و آن هم درس گرفتن از اشتباهات گذشته و گرفتن تصمیمات درست برای آینده است.»

 

البته این اولین قرارداد شراکت فولکس‌واگن و فدراسیون فوتبال آلمان نیست. فولکس‌واگن حقوق اسپانسرینگ رقابت‌های جام حذفی آلمان را هم از فدراسیون فوتبال خریده و تا سال ۲۰۲۲ صاحب این بسته حقوقی است. این شرکت خودروسازی مالک صددرصد باشگاه فوتبال ولفسبورگ نیز هست، ضمن اینکه از باشگاه دسته دومی اینتراخت براون‌شوایگ هم حمایت می‌کند.



BAZAR VARZESH