تلگرام بازار ورزش

هِد دیگر از تومیچ حمایت نمی‌کند

«ما بی‌اندازه از صحبت‌های یکی از بازیکنان تحت حمایت‌مان، برنارد تومیچ در ویمبلدون ناامید شدیم. اظهارات او هرگز با رویکرد ما به تنیس همخوانی ندارد. همینطور با اشتیاق، حرفه‌ایگری و احترام ما برای این ورزش. در نتیجه تصمیم گرفتیم همکاری‌مان را با برنارد تومیچ پایان دهیم»

 

بازار ورزش: برنارد تومیچ، تنیس‌باز جوان استرالیایی که در دور اول مسابقات ویمبلدون با حساب سه بر صفر مغلوب زورف شد، گفته که در حین مسابقه بی‌حوصله بوده و انگیز‌ه‌ای برای پیروزی نداشته است.

 

تومیچ در این دیدار که تنها یک ساعت و ۱۹ دقیقه به طول انجامید، با نتایج (۴-۶ ۳-۶ ۴-۶) از حریف آلمانی خود شکست خورد.

 

صحبت‌های تومیچ ۲۴ ساله با واکنش‌ اهالی تنیس مواجه شده است. مارتینا ناوراتیلووا ستاره سابق تنیس زنان به بی‌بی‌سی گفت:«اگر ویمبلدون به شما انگیزه کافی نمی‌دهد، وقت آن رسیده که به دنبال حرفه دیگری بروید».

 

تومیچ حتی گفته بود وسط بازی بی‌جهت پزشک را صدا زده بود تا ریتم حریفش را بگیرد. او به خاطر این حرف ۱۱ هزار ۶۰۰ پوند جریمه شد در حالی که به خاطر حذف از مرحله اول ویمبلدون ۳۵ هزار پوند جایزه نقدی گرفته بود.

 

پس از این جریمه، کمپانی هد، اسپانسر راکت‌های تومیچ در اقدامی پر سر و صدا از ادامه حمایت او صرف نظر کرد و قراردادش را فسخ کرد.

 

در بیانیه وبسایت هد در این باره آمده است:«ما بی‌اندازه از صحبت‌های یکی از بازیکنان تحت حمایت‌مان، برنارد تومیچ در ویمبلدون ناامید شدیم. اظهارات او هرگز با رویکرد ما به تنیس همخوانی ندارد. همینطور با اشتیاق، حرفه‌ایگری و احترام ما برای این ورزش. در نتیجه تصمیم گرفتیم همکاری‌مان را با برنارد تومیچ پایان دهیم».



BAZAR VARZESH