تلگرام بازار ورزش

درآمد ۳۴٫۲ میلیون دلاری ماراتن بوستون برای امور خیریه

 

 

بازار ورزش: مسابقه ماراتن بوستون در سال ۲۰۱۷ توانست مبلغ ۳۴٫۲ میلیون دلار آمریکا برای امور خیریه جمع آوری کند. بر اساس اعلام اتحادیه دو و میدانی بوستون آمریکا، این مبلغ توسط ده‌ها هزار شرکت کننده ماراتن و حامیان مالی آن اهدا شده و نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

 

طبق گزارش اعلام شده، حدود ۱۷٫۹۶ میلیون دلار از این مبلغ توسط برنامه‌های رسمی خیریه در حاشیه این ماراتن جمع آوری شده که نزدیک به ۲۰۰ موسسه خیریه از آن بهره‌مند می‌شوند. بیش از ۱۲٫۳ میلیون دلار هم توسط برنامه غیرانتفاعی “جان هنکوک” جمع آوری شد و ۳٫۹۷ میبیون دلار باقیمانده نیز توسط شرکت کنندگان این مسابقه ماراتن اهداء شد.

 

تام گریلک، مدیر اجرایی اتحادیه دو ومیدانی بوستون در این رابطه گفت:” با اقداماتی که در طول ماراتن امسال انجام شد و جمع آوری این میزان پول، ما توانستیم قدرت جامعه و دست اندرکاران این رویداد را یک بار دیگر به همه یادآوری کنیم. وقتی یک مسابقه برای افرادی که در آن شرکت می‌کنند، مفید باشد بدان معناست که برای کل جامعه اطراف آن هم مهم خواد بود.”

 

مسابقه ماراتن بوستون هر ساله به منظور جمع آوری کمک برای موسسات خیریه و تشویق عموم به انجام این کار، در آمریکا برگزار می‌شود. این رویداد امسال در روز ۲۷ آوریل برگزار شد اما میزان دقیق مبلغ جمع آوری شده، دو روز قبل از سوی مسولین این رویداد مهم اعلام شد.



BAZAR VARZESH