تلگرام بازار ورزش

02-07-2017 Tour De France; Tappa 02 Dusseldorf - Liege; 2017, Quick - Step Floors; 2017, Fdj; 2017, Lotto - Soudal; Kittel, Marcel; Demare, Arnaud; Greipel, Andre; Liegi;

برندگان تور دو فرانس چقدر جایزه می‌گیرند؟

بازار ورزش:  تور دو فرانس، جذاب‌ترین و مهمترین مسابقات دوچرخه‌سواری جاده جهان از روز شنبه در دوسلدورف آلمان شروع شد و تا اول مرداد که شرکت‌کنندگان از خط پایان در خیابان شانزالیزه پاریس عبور می‌کنند، ادامه خواهد داشت.
برای دوچرخه‌سواران حضور در این مسابقات و ثبت نام‌شان در میان برندگان بزرگترین آرزوست. با این حال موفقیت در این مسابقات جوایز نقدی نسبتا خوبی هم دارد. این گزارش جوایز برندگان این مسابقات را بررسی کرده است.
قهرمان مسابقات: ۴۵۰ هزار یورو
شرکت‌کننده‌ای که در رده‌بندی نهایی نفر اول باشد و در روز آخر پیراهن زرد را به تن داشته باشد، ۴۵۰ هزار یورو پاداش دریافت می‌کند. این رقم نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده است.
دوچرخه‌سواری که در طول مسابقات در صدر رده‌بندی کلی باشد، به ازای هر روز پوشیدن پیراهن زرد، ۳۵۰ یورو پاداش می‌گیرد و البته این سوای پاداش نهایی است.
پیروزی در هر یک از مراحل مسابقات پاداشی معادل ۸ هزار یورو دارد.
هر دوچرخه‌سواری که در صعود به قلل بسیار سخت نفر اول باشد، ۸۰۰ یورو و در عبور از قلل درجه یک ۶۵۰ یورو پاداش دریافت می‌کند.
در میانه مسیر هر مرحله هم نقاطی برای رقابت دوچرخه‌سواران سرعتی تعیین شده که به ازای پیروزی در هر یک از آنها ۱۵۰۰ یورو پاداش تعلق می‌گیرد.
پاداش‌های روزانه
هر روز پاداش‌هایی برای دارند هر پیراهن و صدرنشین رده‌بندی‌ها تعیین شده است. مثلا دوچرخه‌سواری که در قله «گالیبیه» در مرحله هفدهم پیشتاز باشد، به یاد «آنری دزگران» ۵۰۰۰ یورو پاداش می‌گیرد.
البته برندگان این جوایز آن را بین اعضای تیم‌شان تقسیم می‌کنند. این سنتی قدیمی در این مسابقات است. چرا که هر موفقیتی حتی فردی به لطف حمایت همتیمی‌ها به دست می‌آید.
دستمزد اصلی دوچرخه‌سواران حرفه‌ای از تیم‌هایی است که در آن عضو هستند و وابستگی زیادی به این پاداش‌ها ندارد.



BAZAR VARZESH