تلگرام بازار ورزش

آمبرو؛ حامی جدید البسه شالکه

باشگاه فوتبال شالکه آلمان خبر قرارداد ۵ ساله‌اش با آمبرو را تایید کرد.

 

از تابستان سال آینده تا تابستان سال ۲۰۲۳، لوگوی کمپانی آمبرو به عنوان تولیدکننده البسه و لوازم ورزشی باشگاه شالکه، روی پیراهن این باشگاه قدیمی و پرطرفدار آلمانی دیده خواهد شد.

 

به گزارش وبسایت آلمانی sponsor.de، طی این قرارداد آمبرو سالانه ۶ میلیون یورو و در مجموع ۳۰ میلیون یورو به قهرمان ۷ دوره رقابت‌های بوندسلیگا پرداخت می‌کند. این قرارداد در حالی منعقد می‌شود که شالکه سال‌ها با آدیداس، غول آلمانی همکاری می‌کرده است.

 

 

آلکساندر یابست، مدیر بازاریابی شالکه درباره این قرارداد گفت:«تصمیم‌گیری ما طی چند ماه آینده روی سه نقطه استراتژیک تمرکز داشت: اعتبار، سودآوری و هویت. آمبرو بی‌شک در هر سه مورد پیشگام است. به همین خاطر موفق شد ما را قانع کند که پس از سال‌ها به جای کار با آدیداس، با آمبرو کار کنیم. از این طریق می‌خواهیم تشکر صمیمانه خود را از آدیداس به خاطر چند دهه همکاری موفق ابراز کنیم. حالا به آینده و شروع کارمان با آمبرو فکر می‌کنیم. یک کمپانی کلاسیک و اصیل که با مدیریت مدرن کاملا برای ما مناسب است. ما در کنار هم قصد دارید باعث قدرت بیشتر شالکه در داخل کشور و خارج از آن شویم».

 

میشائل شولتز، سخنگوی آمبرو هم گفت:«شالکه و آمبرو همکاری خوبی را آغاز کرده‌اند. شالکه تاریخ بزرگی دارد. ما با آن‌ها اهداف و ارزش‌های مشترک زیادی داریم. خوشحالیم از این که بخشی از فصل جدید تاریخ شالکه هستیم».

 

شالکه همچنین اعلام کرد حق استفاده از نام استادیوم خود را یک بار دیگر به شرکت C&A داده است.

 

به موجب توافق جدید با این شرکت تولیدکننده نوشیدنی، نام ورزشگاه تا سال ۲۰۲۷ در اختیار این کمپانی قرار دارد.

 



BAZAR VARZESH