تلگرام بازار ورزش

تاسیس آکادمی والیبال در گنبد کاووس

معاون استاندار گلستان از راه‌اندازی مدرسه آموزش والیبال در گنبد کاووس خبر داد. والیبال در میان ترکمن‌ها وزرشی مردمی است.

 

بازار ورزش: عبدالقدیر کریمی، فرماندار گنبدکاووس و معاون استاندار استان گلستان اعلام کرد که در گنبدکاووس پژوهشکده مرتبط با حوزه والیبال و یا مدرسه عالی آموزش والیبال راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش تسنیم، معاون استاندار گلستان این خبر را در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت والیبال شهرستان اعلام کرده است. تسنیم از قول معاون استاندار گلستان نوشت: «ورزش والیبال با زندگی مردم گنبدکاووس عجین است و به دلیل علاقه وافر ما یکی از امتیازات و برندها حوزه شهرستان محسوب می‌شود.»

 

ابراهیم غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس هم در مراسم معرفی رئیس هیات والیبال گنبد گفت که مجموعه آکادمیک والیبال شهرستان در حال راه‌اندازی است و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس درباره جزئیات این طرح گفت: «این مجموعه دارای دو سالن، یک عرصه بدنسازی، یک خوابگاه با ظرفیت ۶۰ نفر، سونا و جکوزی خشک و بخار، دفتر خانه والیبال، اتاق بزرگ جلسات است و اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی بوده و امسال ۸۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته که جوابگو نیست و امید داریم اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.»

 

غفاری یادآور شد که با راه‌اندازی این مجموعه صدها ورزشکار برای تیم ملی آموزش و پرورش داده خواهند شد و ۲۰ مربی نیز مشغول فعالیت می‌شوند.

 

والیبال در بین ترکمن‌های ایران ورزشی مردمی به حساب می‌آید و به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است.



BAZAR VARZESH