تلگرام بازار ورزش

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی بایرن مونیخ

از ماه گذشته طرفداران باشگاه بایرن مونیخ می­‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌­روز از طریق شبکه تلویزیونی اختصاصی این باشگاه درباره تیم مورد علافه‌شان گزارش و برنامه‌های متنوعی تماشا کنند.

 

این شبکه که «FC Bayern.tv live» نام دارد توسط خود باشگاه راه‌­اندازی و از طریق شبکه «انترتین تی­‌وی» کمپانی آلمانی تلکام که اسپانسر اصلی بایرن است، و همین طور از طریق وب­سایت و اپلیکیشن رسمی باشگاه قابل دریافت است. در ازای پرداخت ۵٫۹۵ یورو در ماه.

اخبار، گفت­‌وگو، پخش جلسات تمرینی و همین طور بازی­‌های تیم‌­های جوانان باشگاه، برنامه‌­های این شبکه اختصاصی را تشکیل می­‌دهند.

بایرن مونیخ اولین باشگاه آلمانی است که یک شبکه اختصاصی تلویزیونی راه‌­اندازی کرده است. در دیگر کشورها از جمله ایتالیا، اسپانیا و انگلستان مدت­‌ها است که باشگاه‌­های بزرگ فوتبال شبکه تلویزیونی خودشان را دارند. منچستر یونایتد از سال ۱۹۹۸ و رئال مادرید از سال ۱۹۹۹٫ شبکه تلویزیونی رئال مادرید حتی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی پخش می­‌شود و تازه رایگان هم هست.

کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه مونیخ در این باره گفت: «این یک راه جدید است تا بتوانیم بهتر و بیشتر با هواداران‌مان برقرار کنیم.»



دیدگاهی وجود ندارد. شما می‌توانید از طریق فرم ذیل، اولین دیدگاه این نوشته را درج کنید. 👇

نظر خود را بنویسید

شما باید برای ارسال دیدگاه به این نوشته در سایت یا بلاگ وردپرس ثبت نام کرده باشید

BAZAR VARZESH